A Ti velencétek baszod!

nagy nehéssegek árán, öszegyüjtötem a belépö árát. fesztival-hangulatba ültem fel a vonatra hogy cilba vegyem a festöi szépségü magyar üdülöhejet velencét! 

nyugott voltam mert tuttam, hogy a nagy tömegben tudok dolgozni, töbszörösen is viszagyün a befeketetet pénz. mar az álomáson elfogot a gyanu, nem ertetem hol vanak az emberek, de ekor még nyugtattam magam, biztos mar a fesztivalon roplyák a táncot.

Hát mi foylik itt Velencén baszod??? 

Ákos koncert a mi velencénk fesztiválon:

mivelencenk_01.jpg

Bementem a fesztiválra és a velhelo-n voltak 60-an, abból 5 secus??? Hát hogyan lehet igy dolgozni. Mindig ájvékoltok hogy segily kel , nem kel segily, munka köl! Normális munkafeltételek, mint a 4-6-oson!!!44!

Hát hogy éjjek igy meg emberek?

Kész szerencse, hogy riadoztatam a fejér megyei vajdát és külte nekem Csokibát, aki felszököt a szímpadra! A kiseb káoszban legaláb a belépö árát viszaszereztem, plusz egy zsiros szmartkártyát is zsákoltunk! 

Jötek a szekusok, de a nagy túlerő miat viszavonulot fujtak a raklo sukár gyerekek, nem kölött nekik sem a balhé. 
Legközelebb tömeget akarok, europai árak melé europai munkafeltételeket, vagy elmegyek Hágáig!!!