most akkor mit jelent a függetlenség?

MI FOLYIK ITT?????

Na szóval,azt nem értem hogy akkór ilyen témákba minek pártolnak egyik vagy másik oldalra a fügetlen nethíradók???? Valamit nagyon nem értek drága barátaim. Aszt mondják itt a hirportálok vagy mik szóval a netes hiradók hogy ők már peddig fügetlenek. FIGYELEM! Fügetlennek lenni szerintem azt jelenti hogy a kétejes témákban pártalan maradok. Nomost, sok hiradón láttam az interneten hogy nyilatkoznak erről hogy az amerikaiak engedik hogy két férfi vagy nő öszeházasodjon. mindekinek szíve joga mejik oldalra ál de akór ne mondja magára hogy fügetlen!!!!
a polítikusok is állhatnak akárhova, az orvosok, a rendőrök, még a MLSZ is akiről köztudottan meleg (BUZI MLSZ!!!).

MI FOLYIK ITT?????

azt gondolóm amúgy hogy: NEM VÉLETLEN HOGY MÉG AZ ANYA TERMÉSZET IS ELÍTÉLI A MELEGSÉGET: LÁSD KÉT HÍM VAGY KÉT NŐSTÉNY NEM TUD SZAPORODNI!! EZ EGY JEL!!! ez persze az én véleményem, midenki azt gondól amit akar. 

Na szóval, azt nem értem hogy akkór ilyen témákba minek pártolnak egyik vagy másik oldalra a fügetlen nethíradók????

köszönettel

Kisorgován