Helyzetjelentés a Balatonról

Szokár rég nem látott barátaim,

Az imént érkeztem meg a Balcsiról szokás szerinte stoppal. Kevésbé voltam fenn Facebookon is, mint szoktam, ezért elnézéseteket kérem.
Újra itt Vagyok életnagyságban, a balatoni cápa, a KISORGOVÁN.

Szóval csapjunk is bele a közepibe. Nagybácsikámnak, a Orbán Viktor jó barátja, meg minden de ez a vasárnapi nyitvatartás... Olyan mértékű fejfájást okozott nekem, hogy el sem hiszitek. Ülök a Balaton partyán, gondoltam eszek egy jó lokolbászos lángost, odamegyek erre látom a báttya lángosolójára ki van rakva hogy vasárnap zárva. 
Emberek, vidéki cigány gyerek vagyok, nálunk még a vasárnapot VÁSÁRNAP-nak hívják. Mikor menjen el vásárolgatni az ember, ha nem vásárnapkor? És itt most még csak nem is egy boltról van szó... egy beülős lángosolóról. Gondoljatok bele, nem kell nagy ész, hogy rájöjjetek... Mondogatják a kamarába,hogy kevés az ország pénze és olyan törvényeket csinálnak amikkel még jobban költik a kevés pénzt??? 

erre egy klasszikus videóval kérdeznék a Fő Politikusoknak

JÓL VAN EZ ÍGY????